• (Android) Lep\u0027s World Z codeert veel punten

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Lep\u0027s World Z ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Lep\u0027s World Z IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ codeert veel punten ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Lep\u0027s World Z 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    In

    Queen's Quest 4: Sacred Truce Aventura fkb

    Het is een goed spel en keert terug, maar het enige is dat Leo's vrienden ontbreken in het spel en worden vervangen door andere personages, maar al het andere is geweldig, vooral de graphics hierin zijn geweldig.

    Waarom heb je zoveel harde niveaus die ik minuten geleden probeerde te voltooien 4-9 niveaus En ik stierf 80% voltooid, dood alsjeblieft harde niveaus tot gemakkelijke niveaus die pieken en dozen die draaien met ketting Bewerken: Giles zal loslaten als je muur springt alleen lep's wereld 3 en 2 kunnen van de muur springen, reageer alsjeblieft op mijn recensie. Repareer dit, het is 2 okt 2021, 15:50 uur repareer dit FIX DIT repareer dit!!!! Repareer dit FIX DIT repareer dit FIX DIT repareer dit FIX DIT repareer dit FIX DIT repareer dit FIX DIT repareer dit FIX DIT repareer dit.

    l

    Na

    Ik ben dol op dit spel, maar het zit vast na 8 level, daarna komt er niets meer

    Zeer leuke game, deze game is een zeer interessante leps world z-game die geen advertenties komt

    Een beetje moeilijk om te springen, maar ok. Ik hou nog steeds van 1, 2 & 3 meer

    werkt niet naar behoren

    Goede gameplay, goede graphics. Leuke wapens. En vooral, geen tijdslimiet!!!

    Het was niet goed zoals ik dacht en zoals de vorige waren. Maar toch

    het is erg moeilijk in vergelijking met leps world 3 .

    Het is een geweldig spel

    Vreselijke controles. Het spel hapert en het zorgt ervoor dat het personage in een totaal tegenovergestelde richting rent. Ik kom niet eens halverwege het spel omdat het zo slecht is.

    Ik vind het niet leuk omdat ik het niet probeer

    Saai

    Lep's World Z Arcade byee

    Lep's World Z 街機 jct

    Lep's World Z is een erg leuk spel voor kinderen. Ik vond dit spel erg leuk.

    Het wordt niet alleen gedownload

    ik hou van dit spel

    niets goeds

    Lep's World Z Zręcznościowe kvf

    Leuk spel dood

    het was eerst goed, toen werd het een beetje glitchy


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :