• (Android/iOS) Ninja warrior: legend of adventure games بہت سے جواہرات ہیک

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Ninja warrior: legend of adventure games ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Ninja warrior: legend of adventure games IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ بہت سے جواہرات ہیک ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Ninja warrior: legend of adventure games 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    یہ گیم بہت اچھی ہے لیکن میں 4 اسٹار دیتا ہوں کیوں کہ کردار بہت کمزور کیوں ہے؟ تو امید ہے کہ اگلی اپڈیٹ میں اس کردار کی زندگی گیم میں ایک باس جیسی ہونی چاہیے...لیکن مجھے یہ گیم کھیلنے میں واقعی مزہ آیا۔

    تفریح.... میرا مشورہ ہے کہ ننجا کو جھکنے کے قابل ہونا چاہیے۔ یہ ایک سادہ فن پلیٹ فارم گیم ہے... مجھے یہ پسند ہے۔

    یہ کھیل بہت مشکل ہے۔

    اس گیم میں میں نے سو لیول کیے ہیں اور ان سو لیولز کے بعد اچانک گیم کام کرنا بند کر دیتی ہے صرف بات یہ آئی کہ لوڈنگ کا نسخہ تھا اس لیے میں نہیں چاہتا تھا لیکن مجھے اس گیم کو ڈیلیٹ کرنا پڑا اس لیے اس گیم کو اپنے خطرے پر ڈاؤن لوڈ کریں اور آپ کریں گے۔ مزید سطحوں کو مکمل کرنے کے بعد پچھتاؤ

    اس ننجا جنگجو کا آخری مرحلہ بدترین مرحلہ ہے۔ میرے پاس بڑے عفریت کو مارنے کے لیے کوئی افسانوی ہتھیار نہیں ہے جو بدترین ہتھیاروں سے کھیلنا مشکل ہے۔


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :